Alla inlägg under september 2010

Av soft - 11 september 2010 07:37

Skrikande barn är inte välkomna! Det budskapet möter gästerna på restaurangen Olde Saltys i North Carolina, USA, skriver Daily Mail.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7764833.ab


Jag håller med, verkligen. För jag har då inte lust att betala för maten på en resturang där jag dessutom kanske vill njuta av maten i lugn och ro över en konversation.  Då vill jag verkligen inte ha skrikande ungar intill mej, jag blir rabiat på föräldrar som inte kan ta sina barn och gå ut när dom skriker så dom är blå i skallen. Eller så springer ungarna omkring och gärna ställer sig som snuggande hundar och bara stirrar när man äter......Å vad gör föräldrarna då????   Jo dom ler lite precis som..-han är så nyfiken den lille...  Så tror dom att alla njuter av småbarn. NEJ det gör jag verkligen inte. 

Ska jag äta ute vill jag vara ifred och ni föräldrar som skier i om era barn skriker och dessutom gärna släpper otyget löst i resturangen...

Tänk om, gör rätt...!!!

Det är nämligen vidrigt att utstå!!


(jo då, jag har egna barn men dom har blivit uppfostrade)

.

 

Av soft - 10 september 2010 12:46

Så kom då leveransen av senaste Partylite-beställningen.

Det är ständigt som julafton när grejorna kommer.

Denna gång blev det försäljnings-summa över 5000 så då fick jag tillfälle att äntligen kunna köpa Verona vägglampett för 299kr , ordinarie pris 999kr.

Ett sådant guldtillfälle får inte missas så nu har jag den äntligen.


Återstår bara att vi kan hitta ett bra ställe att sätta upp den på.


Förutom Verona så köpte jag 2 Votivljusblandningar med de nya dofterna.

Nejs, vad jag ska elda;))

.

     

Så kan den se ut

Man kan välja olika

uppsättningar.

Av soft - 10 september 2010 09:44

Klev ur sängen sakta & försiktigt vid ca 04.

Mörkt ute och inne, gjorde mej en god Cappuccino och tände lite mysiga ljus.

Sakta blir jag människa i fåtöljen med datorn i knät. Tur jag har den;)

Igår kan mannen hem och idag är jag totalt ledbruten....märkligt va?   


Helgen kommer gå lungt tillväga, mannen har lite jobb med firman att komma ifatt med och ikväll kommer hans son hit.  Det blir en myskväll som vanligt;)


Här är världens skönaste liten kille;))

.


Av soft - 9 september 2010 16:28

Suck... Jag skulle skumma mjölk till min Cappuccino och så bara gurglade det, och hände inget. Sedan hände det......

Å det hände på hela mej och nedanför skåpet och ut på golvet..

.

 

Av soft - 9 september 2010 15:10

Så har jag då äntligen blivit uttagen till min första Buzzador-kampanj.

Det innebär att jag ska få hem 4 filmer gratis under 1 månad från LoveFilm & så ska jag bjuda hem släkt och vänner för att se & diskutera filmerna.

Sedan ska jag lämna in rapport om hur vi upplevde filmerna och LoveFilm.


Väldigt roligt "uppdrag" för det är inte vanligt man bjuder in vänner till en mysig filmkväll med poppcorn och läskeblask;)


Så jag har gjort mej en filmlista nu och aktiverat mej så nu väntar jag bara på att de 2 första filmerna ska trilla ner i brevlådan.


Kan det bli bättre?  Att få chans att prova produkter gratis tillsammans med goa vänner?   Jag gillart;)


Är det någon som är intresserad att få chans att göra liknande så rekryterar jag er gärna. I rutan som finns ang vem som rekryterat får ni gärna skriva sheridanz


.

http://www.buzzador.com/

Av soft - 9 september 2010 10:04

Man skäms liksom över hans infall, å det är inte första gången.

Han passar inte liksom in i bland politiken hur han än vill själv....

Han är ju smidig som en flodhäst när det gäller vissa grejer, hur kan han bara komma på iden med denna logga??  Otroligt dumt!!

Har man inte insikt i vad man gör så lägg ner. Han har suttit tillräckligt mycket och gjort blundrar i Debatt mm på tv.  Han är bara en stor Exibisionist  


Låt mej slippa mera nu....   

.


Av soft - 8 september 2010 22:03

Så har vi då Röstat idag, känns gött. 

Jag har oxå haft besök av min barndomskamrat och hennes lilla minihund "Dicken"

Så jädra go liten farbror han är, finner sig i att man pillar och pussar på honom.

Åkte stjärt på hallmattan snabbt som ögat*S*

Å så ä.l.s.k.a.d.e han ost!!

Det var härliga timmar vi fick.


Så är det snart Torsdag igen. Min man kommer hem från Stockholm.

Hoppas han slipper stressa så in i helvete.


Så saknar jag min andra vän som sitter i en stuga, båt, skog...någonstans i Habblamöse, dvs ute i svarta intet någonstans uppåt landet där alla mygg bor.

Kan du komma hem snart???


Det bara ligger en hög med de 2 sista Sex and the city-cd här och stör mej.

Vi har nästan 2 säsonger kvar att njuta av.....


Nej nu ska jag ladda över ny ljudbok i min mobil sedan blir det njuta ensam i sängen

.

 

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards