Alla inlägg under september 2010

Av soft - 3 september 2010 08:21

Jösses, finner knappt några ord.  Helt otrolig hund & vilken husse den måste ha;)

.


Av soft - 2 september 2010 18:20

Sitter och kollar på Akutmottagningen/Australien och följer en kille som krockat med sin MC.  Han har brutet ben och innre blödningar och jan är Jehovas så han vägrar ta emot blod. 

Jag har själv jobbat på Neurokirurgen och där fick vi tvångsomhänderta barn under 18 år till föräldrar som var Jehovas.

Alltså, jag blir så förbannad så jag finner inga ord....JO det gör jag föresten.

Hur kan man överhuvud taget gå på sådan skit som Jehovas sprider???

Hur man kan offra sina barn på det sättet.?

Sjuka människor, det är min åsikt!!

Att vuxna bestämmer över sitt liv det är en sak men dom ska ge fan i barnen.

för dom väljer inte själva...


Hm...jag blir upprörd bara jag tänker tillbaka...så jag ska fortsätta titta på webb-tv nu så får vi se om killen dör eller inte


Här kan ni titta lite ang Jehovas & deras förklaring omkring Pedofileri i deras Församling och hur dom ställer sig till det över huvud taget....


Av soft - 2 september 2010 14:00

Jag tror det måste vara ett par år sedan sist, mitt Bäcken satte sig på tvären.

Kände i morse när jag gick upp att det började smärta lite i en punkt rakt in i bäckenet på baksidan i höjd med höftkulan. För varje steg blev det värre. Jag gjorde mej iordning och åkte iväg till kompisen, men när jag kliver ur bilen där inser jag vad som hänt.

Jag måste legat galet för jag kan inte minnas något snedtramp igår eller så.

Så nu är vä benet lite kortare och det känns som rumpan på vä sida står rakt ut.


Ont är en lindrig beskrivning.  Det är som en vass syl trycks in så fort jag rör mej.


Så nu blir det Kiropraktorn under ett antal veckor.

.

 

Av soft - 1 september 2010 20:47

           

Av soft - 1 september 2010 20:22

Benen bråka, dom värker och krampar hela tiden. Går min medicin ur kroppen så värker dom dubbelt upp.  Ordspråket att man kan ligga och sparka sig trött är ganska passande för jag kan inte vara still.

Usch det är jobbigt värre.


Så har vi då påbörjat höstens första månad. Mysigt tycker jag, skön luft och man börjar mula ner sig i soffor och filtar och jag eldar mängder av ljus;)


Bästisen åker iväg på semester imorron....hur ska jag överleva????

1½ vecka utan henne.......suck.

.

 

Av soft - 1 september 2010 00:05

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards