Direktlänk till inlägg 8 september 2010

Tre vita kuvär

Av soft - 8 september 2010 22:03

Så har vi då Röstat idag, känns gött. 

Jag har oxå haft besök av min barndomskamrat och hennes lilla minihund "Dicken"

Så jädra go liten farbror han är, finner sig i att man pillar och pussar på honom.

Åkte stjärt på hallmattan snabbt som ögat*S*

Å så ä.l.s.k.a.d.e han ost!!

Det var härliga timmar vi fick.


Så är det snart Torsdag igen. Min man kommer hem från Stockholm.

Hoppas han slipper stressa så in i helvete.


Så saknar jag min andra vän som sitter i en stuga, båt, skog...någonstans i Habblamöse, dvs ute i svarta intet någonstans uppåt landet där alla mygg bor.

Kan du komma hem snart???


Det bara ligger en hög med de 2 sista Sex and the city-cd här och stör mej.

Vi har nästan 2 säsonger kvar att njuta av.....


Nej nu ska jag ladda över ny ljudbok i min mobil sedan blir det njuta ensam i sängen

.

 

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

9 september 2010 09:11

Godmorgon Soft.
Jaha det är röstat och klart hos er med känns skönt tyckte jag med när det var klart hos mig också gillsr att man kan välja dag själv med nu Fast nu vill ja de skall ordna så man kan datarösta med det vore rätt skönt.
Aha du har huset för dig själv idag lyssna på bok är mysigt i sängen man skämmer bort sig och varför inte!
Små hundar är trevligt sällskap också eller små katter med.. men ser du saknar någon som sitter ute i "grönsakerna" någon stans,, men de u får ju hem din gubbe så du får sällskap ändå. Ha det bra

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

soft

9 september 2010 09:40

God morron filifjonkan.
Ja du, vi pratade om detta med Datarösta igår. Märkligt att man inte kan göra det, för jag tror många fler skulle rösta då. Vi kan ju Deklarera på nätet så varför inte rösta?

Jag har huset för mej själv hela veckorna när mannen jobbar. Mina söner är ju hemma men sängen är bara min hela veckan å det blir man bortskämd av;) Vem ska sitta bland mina grönsaker?
Ha en skön dag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards