Alla inlägg under november 2010

Av soft - 30 november 2010 08:46

Den 28 Januari har filmen Burlesque Svensk Premiär. Den ser jag verkligen fram emot. I rollerna får vi se Cher & Christina Aguilera.

Det kommer bli otrolig sång & musikföreställning och mycket läckra scener.

Jag längtar!!!!



Av soft - 28 november 2010 19:59

Kunde slippa må skit. Det räcker med tanken att det är ny vecka med massa snö, kyla, ännu inga vinterdäck och flera måsten.

Känner igen samma symptom från förra vintern. Jag fixar inte att bli låst, inte kunna ge mej iväg och behöva frysa fötterna av sig hela tiden.

Det är riktigt skit.....

Av soft - 28 november 2010 16:09

Av soft - 28 november 2010 14:17


Länk till aftonbladet

Jag baxnar på hur Socialen i detta flata land Sverige ger kriminella invandrare beröm för sina kriminella handlingar. Jag finner knappt ord för hur sjukt vårat samhälle börjar bli!! 

Tyrone Holmström på Ungdomsenheten i Gävle tror inte på att låsa in ungdomar och slänga bort nyckeln.....NÄNÄ....men hans metod verkar ju inte fungera alls eftersom grabbfan efter resan direkt är misstänkt för 3 Personrån, 1 Väpnat Butiksrån, samt stöld av Mobiltelefoner av ett värde av 50.000kr  samt övergrepp i rättsak.


Hur tänkte du DÄR Tyrone??? 

Är det sådana här vinkar vi ska ge våra invandrare som är kriminella?

Å vad tros hända med den hemska rasismen som växer sig starkare i Sverige?

Kommer den bli bättre av sådant här?


Fy Faan säger jag bara.

Av soft - 26 november 2010 13:35

    

När vi var och handlade igår så hittade jag Blossa Apelsinglögg. Nyfiken som jag är var jag givetvis tvungen att testa.

Nu har mannen tänt i kaminen och jag avnjuter en het apelsinglögg.

Tja, den smakar ju glögg, julkryddor men kanske lite söt men ändå syrlig.Lite varm saft men väldigt god.


Jag är inte mycket för glögg med alkohol i så jag håller mej till Alkoholfritt.

Dom är riktigt goda.Å man kan dricka när man vill;)

Av soft - 25 november 2010 20:21

Hittade på Ica-Supermarket Is-choklad men oxå Chokladbägae med Cappuccinosmak.  Jisses så gott till kvällskaffet;)

.

   

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards