Alla inlägg under september 2012

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu.
Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk .
Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min åsikt att den doften inte är så frisk och fräsch.


Den andra doften Cool Linen & White Lilac tycker jag är väldigt jobbigt och stark.
Den har jag kvar i köket med 2 pinnar men den luktar som sagt illa.

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar.

Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast.

En i badrummet och en i vårat sovrum.

Jag gjorde 2 stoora tabbar...........

 


 1: Ta inte i produkten eller pinnarna utan plasthandskar, får du på händerna går det inte få bort lukten och den är grymt stark.

 

2: Använd 1 pinne till att börja med, ...jag tog 5 st och det har varit en natt med sveda i näsan, slemmig hals, illamående och en slamrande huvudvärk. Hemskt!!!!

 

Efter denna natt så åkte den i sovrummet ut, doften på Cool Linen & White Lilac är faktiskt hemsk i mitt tycke.

Jag säger inte att den inte blir poppis men inte här.  Jag klarar inte lukten.  Alldeles för stark.

 

Jag använde den andra inne på badrummet dvs Midnight Blackberry & Vanilla Silk .

Den luktar bättre men för "blommigt" för min smak.

Jag vill gärna har en frisk och fräch doft istället.

Jag dök på den nu på morronen och tog toalettpapper i handen innan jag ens tog i pinnarna men lika sjutton stinker hela handen på mej. Går inte tvätta bort!!

Så nu provar jag med 2 pinnar där inne.  

Blir det inte bra mycket mindre doft snarast så åker den oxå ut.

 

Min son tog in en Cool Linen & White Lilac och ställde på sitt rum med 2 pinnar i men det tog ca en timme så kom han ut med den igen. Han klarade inte av lukten han heller.

 

Så tyvärr  Air Wick , detta verkar inte bli en hitt hemma hos oss.

Det ska bli intressant att se vad övrigt folk tycker.........återkommer ;))

 

       

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards