Alla inlägg under december 2011

Av soft - 21 december 2011 12:46










 "Den som kommer med dåliga argument, bekämpar man med att låta den prata på"


"Jag vill ha sommar i hela kroppen, inte bara doppa tårna i den"





Av soft - 15 december 2011 20:01

Så har den då kommit, Tidslinjen som jag tycker är så himla kul;)
Kul att greja med den och uppdatare sitt liv lite grann.
Sitter och är så sugen på en Kebabrulle så jag kan dö.....

Makalöst gott;)


Idag har mannen och jag "jobbat ihop"

Han har sytt crosströjor och jag har pillat lite i dekalerna men jag kommer ingen stans för handen, och axlar vill inte helt enkelt. Tar en halv evighet för mej att rensa 1st, medans det nog tar 10 sek för min man.  Not Najs!!!!!

Nu sitter jag och trallar med till Jullotta på Liseberg. ;)   

Av soft - 14 december 2011 13:31

Försöker hjälpa min totalt överbelastade man att rensa Dekaler.
Frågan hur mycket hjälp det blir då det för mej kommer ta evigheter innan jag blir klar.
Försökte stå vid hans arbetsbord för det är ju högt och bra men axlar, nacke skrek efter 2 min.
Så nu välbehövlig paus;).....ska prova köksbordet sedan om det går bättre.
Tröttnar ihop helt på kroppjävulen som är därinne och stökar till det för mej rörelsemässigt

vore ju så roligt att kunna dra mitt strå till inkomst och arbete men det fungerar ju inte alls.


Det regnar, blåser och ruggar ute. å jag njuter av det.
Massa ljus tända på kvällen gör susen åt välmåendet.
Nu är halva andra Toffeln klar så snart kan jag börja använda dom.


   

Av soft - 14 december 2011 08:52

Varför är så många Fotbollsspelare inblandade i misshandel av kvinnor och våldtäkter???
Är dom kanske dopade oxå?  Eller beror det på jävla taskigt kvinnoförakt?
Eller känner sig svinen jävligt små och ynkliga??
För det ÄR dom.

 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/landslaget/article14074926.ab

Av soft - 10 december 2011 17:56

Mannen har fortfarande ont och ganska stora problem sedan Novemberkåsan då han krachade.
Idag körde vi sopor och det small till i hans rygg.  Han har inte ens fixat att tvätta hojen efter kåsan.

Å skitig är den;)))

   

Av soft - 9 december 2011 17:44

Träden ligger snart ner, vilka kastbyar det kommer. Stackars sonen (gängelpär) skulle ta bussen in till stan å han lär riskera blåsa bort kraken.
Här blir en sådan där lugn och skön Fredag med god mat och bara mannen hemma å han småjobbar lite med nya ideer;)..  Nu ska det tillverkas Cross-tröjor.   Det blir spännande.
Vi var inne i Linköping idag och shoppade lite.  Ovanligt att springa efter sin man i en Sy-tillbehörsbutik och en stor tygbutik.  

Känner mej tillfreds med mej själv idag, det svänger fort men ibland blir saker som det ska utan att man behöver göra något.;)  Gött som fasen;)  

Har fått lite undanstädat oxå men tar lite då och då.
Imorron får vi Besök, ska bli skoj;)


Åh..idag ställde mannen in utemöblerna, liite sent kanske men det har ju varit vår ute.


Trevlig Helg

   

Av soft - 8 december 2011 16:05

Denna Jul kvittar helt känns det som.  Ska vi åka dit eller ska vi åka dit?  Jag tänker inte åka någonstans på hala vägar. Jag tänker inte utsätta mej för mer ont överallt än jag har.  Jag vill bara ha en vanlig skön dag med Julmat och barnen,  Punkt slut.

Vet i fan vad som gör detta men nu inför snöovädret mår jag så pissdåligt så det är inte klokt.
Tårarna är ständigt beredda att välla över och tankarna är hela tiden negativa mörka saker som kommer uppdykande i skallen.

Fryser om fötter, fryser om axlarna.....drar på mej strumpor och får efter 5 min sådana värmesvallningar så jag får panik.  
Undrar varför jag får ångest, varför inte Jul tilltalar mej längre?
Kanske för att jag aldrig har fått en egen tradition utan det har alltid varit ett jävla åkande hit och dit.


   

Av soft - 7 december 2011 21:28

Nu har sonen och jag varit på en Mary Key-visning
Vad vi har skrattat, skönt folk och tokiga infall.
Så sminkade sonen mej för jag ser så illa och jag blinkade..och blinkade

bra produkter men dyrt som fan.
Handlade inget men lånade lite produkter tills på Tisdag.
Får ju utbrott av klåda, blåsor och stopplyckt-röd feja så jag vågar inte.
Kändes bra när jag använde produkterna men så kom det känning men det kan ju vara att man knuggat runt i ansiktet. Ah vi får se hur jag ser ut i morron.   

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Skapa flashcards