Direktlänk till inlägg 7 september 2010

Hurts

Av soft - 7 september 2010 10:40

Hurts – Silver Lining

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

7 september 2010 11:39

Hm Devotion var en skön låt Evelyn inte heller så dum

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

soft

7 september 2010 11:46

Visst är dom bra, Spotify är så bra för man hittar så mycket nya grupper/artister man aldrig hört. Håller verkligen med dej ang Devotion.

 
Filifjonkan

Filifjonkan

7 september 2010 11:50

Googla Fass så kommer du till allt om piller skriv in din tradolan i höger manuals sökfönster och klicka så kan du läsa om vad den gör eller inte Tips bara

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

soft

7 september 2010 11:55

Jag har läst inne på fass och även om jag ätit tradolanen i många år fast inte denna dos så har jag inte ögnat igenom biverkningarna för det är hemskt att läsa, men jag hittade alla symptom jag fått nu. Så hädanefter blir det Tramadol. Tack för att du puttade på mej. Kram

 
Filifjonkan

Filifjonkan

8 september 2010 13:46

H Jag äter själv en massa mediciner så jag läser biverkningarna först så jag vet när och om. Fass är en guldgruva av vetenskap.Man kan slänga ut en fråga med på något frågeforum så kan man få jättebra svar, Sen finns ju även stödgrupper typ de som har samma sjukor som man själv har där man kan ventilera sådant som andra inte förstår.Också rätt bra. Tips bara men kan ske du har koll redan på sånt bara släng det då!Ha en bra dag nu då solen lyser här men håll i hatten ..haha det blåser som bara den

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

soft

8 september 2010 14:11

Alltid tacksam för tips;) Har varit medlem på en del forum men röttnat för det har varit så negativa skriverier och tankar så man själv blir inte direkt peppad. Man måste klara att leva med sin sjukdom & inte låta den styra ens hela liv.
Här du blåser det oxå men solen har krupit fram nu. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards