Alla inlägg under juni 2011

Av soft - 24 juni 2011 22:54

Skön kväll men värken i benen tilltar bara mer och mer. Trappar ner värk-phyllan eftersom jag har slut på dom. 15:e juli får jag nya. Kul och intressant avtändning *NOT*    Måste kunna få annan sort för jag vill inte äta dessa längre....fan kan ju åka till månen ju..  Trycker i mej andra "vanliga" värktabletter men det är ju som att äta morot.


Glädjande ialla fall är att jag inte hunnit köpa mej en svindyr pillerburk med larm i som påminner.  Idag insåg jag att iPhonen har en App som jag laddat ner som fungerar toppen. Larmar när den ska;) 


Vi har haft en skön och lugn Midsommarkväll min man och jag.  film och mys i soffan.  Så skönt att slippa fyllon och livliga människor som enbart är störigt.  <vi har haft fullt upp idag så handla flömde vi;)))    så vi sparar sillen tills imorron.  Nu blir det sängen och ligga och sprattla hela natten .


.

 

Av soft - 17 juni 2011 15:57

Äntligen försvinner denna fasansfulla människa. det kan bara bli bättre för sämre går liksom inte...                Uhuuu....hon är så hemsk

.

http://www.corren.se/Sverige/?articleId=5679596&date=&menuids=


 

Av soft - 10 juni 2011 21:33

Det är väl märkligt men jag njuter så mycket att få vara ensam och få styra mej själv ibland.  Min man är iväg och jobbar över helgen uppe i Sunne. Mycket fina pengar blir det. Så ser jag en hand....en manshand på tv och den liknar min gubbes händer och då kommer den där starka längtan så jag blir varm i hela kroppen.  Längtan efter varandra är väldigt nyttig...det är helt klart!  

Nu ska han nog börja jobba dagtid några mil bort bara när han kommer hem.  Det finns hur mycket jobb som helst om man är Grävmaskinist. Manpower tom ringde till honom i Torsdags utan att han tagit kontakt med honom.;)


   



Vädret har lugnat sig lite nu, vi har haft brutal-åska och trasigt internet i omgångar nu. Nu är det 12 grader ute efter en massa regn vilket jag älskar. Sommarhettan är inget jag eftertraktar precis...

 




Har haft en härlig kväll när min vän Ann-Louise med sambo kom hit och åt mat med mej. Sedan tog vi varsin Dolche Gusto Is-Latte.  Satan så god den var. Det måste jag köpa hem. Vad jag älskar min kaffemaskin 


.

 



Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards