Alla inlägg under september 2010

Av soft - 6 september 2010 12:22

Tråkigaste sysslan är väl ändå att rengöra kylen/frysen.

Jag ska ta tag där bak på mej själv och anfalla kylen idag. Jag vet inte hur familjen gör men det har läckt här och där....äckligt.

Så klorin, here I come.....


Så satte städnojan in som vanligt när mannen åkt iväg.


Jag har en fundering som jag inte kan släppa & än mindre bestämma mej för..

funderingen är att sätta dit flera diamanter i min vigselring men samtidigt känner jag att den är så perfekt som den är.....men lite mera "glitter" är ju vackert samtidigt;)   åh..jag vet inte..    jag älskar den verkligen som den är, rädd jag kanske inte gillar resultatet om jag sätter dit flera.


Inte så läcker" ringhållare" *S*  men svårt att fota annars;)

.

 

Av soft - 5 september 2010 23:31

Bästa film jag sett på länge...länge

Så ska en film vara, toppen bra skådisar, action från minut 1 och genom hela filmen och uppe på det sjuk rapp humor  

Den kan man lätt se om igen


Jag rekomenderar!!!!

.

          Jason Stathams....såå snygg;)


Av soft - 5 september 2010 21:24

Jag har kommit på varför jag åkte ner som på ett bananskal till något som liknar deppighet. Jag har ingen som helst aktivitet i kroppen, förlamande trött, irriterad och lätt till ilska. Känslolivet ligger på is, jag känner liksom inget. Konstant ont i benen och långsam andning så det är otäkt.

Det är Tradolanen som gör mej sådan. Nu vet jag det, för det är så markant skillnad.

Så det gör jag inte om igen. Dom håller dessutom bara 4-5 timmar medans tramadolen sitter i 8-10 tim. Vilket dom ska göra.

Det är ju "samma" enligt Apoteket men jag kan tala om att en ganska reäl skillnad är det.


Men ändå skönt att inse varför jag tappat lusten för allt.


Nu är det snart sovdax, Kärleken åker inatt igen   

.

 

Av soft - 5 september 2010 15:47

Här kan man läsa och se en filmsnutt som denna Peter gjort.

http://gt.expressen.se/nyheter/1.2123172/politikerna-har-ingen-losning-pa-hemlosheten


Jag vet inte men jag har oxå gått igenom en vidrig separation för 9 år sedan och mår man så skit som han gjorde så får man se till att få hjälp.....Det gjorde jag.

Det finns hjälp att få när allt rycks bort från en men man måste ta ett ansvar oxå.

Ändå viktigare om det finns barn med i bilden som i detta läget.

Det flyger inte stekta sparvar rakt in i munnen, man får inget gratis idag.

Jobb & betala hyra är något man måste kunna klara av att sköta.

Å så inte sökt ett jobb på 3 år utan luffat runt bara, tror han det är Politikernas fel enbart eller?

Nä jag blir trött på folk som skyller ansvaret på andra.


Han har fått 18 olika boenden som han inte "anser passa"

försök lura i mej att han fått lägenhet där det leget döda människor och det luktar lik......   Fantasi har han ialla fall....   hoppas bli musiker på heltid....jo det blir nog bra. 

.

 

Av soft - 5 september 2010 15:01

Jag har på morronen tittat på 2 avsnitt av Välkommen Hem som sänds i 3:an.

Borde ha insett att jag inte klarar sådana program. Tårarna rann utför ansiktet på mej och det var väldigt känslosamt. Förövrigt är det som dom flesta inrednings/gör om-program.

Har saltat in en massa gurka oxå.

En stor burk skuren gurka & en stor med hel gurka i.


Nu sitter jag här och är trött och bara vill sova...

väntar hem sönerna idag oxå....

.

   

Saltad gurka är ett stort behov.....

.

 

Välkommer Hem, tårdrypar-program;)

Av soft - 5 september 2010 08:48

Blev så glad när jag kollade mailen nyss, jag har fått mitt första erbjudande från Buzzador. Jag hade nästan gett upp;)  Nu har jag tackat ja och så får vi se om jag får chansen att testa produkter.

Denna gång är det Lovefilm som man ska agera "filmkritiker" åt. Tror det är 4 filmer man ska se och ge respons på. Kul & Spännande.


Nu är det morronkaffet som gäller,  vaknade till en underbar ryggmassage som min man bjöd på och det är inte alls fel för jag blir ju så mjuk och skön i kroppen innan man kliver ur sängen.  Så skulle man ha det varje morron.

.

 

Av soft - 5 september 2010 00:08

 

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards