Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Mera diamanter i ringen eller inte...? dilemma

Av soft - 6 september 2010 12:22

Tråkigaste sysslan är väl ändå att rengöra kylen/frysen.

Jag ska ta tag där bak på mej själv och anfalla kylen idag. Jag vet inte hur familjen gör men det har läckt här och där....äckligt.

Så klorin, here I come.....


Så satte städnojan in som vanligt när mannen åkt iväg.


Jag har en fundering som jag inte kan släppa & än mindre bestämma mej för..

funderingen är att sätta dit flera diamanter i min vigselring men samtidigt känner jag att den är så perfekt som den är.....men lite mera "glitter" är ju vackert samtidigt;)   åh..jag vet inte..    jag älskar den verkligen som den är, rädd jag kanske inte gillar resultatet om jag sätter dit flera.


Inte så läcker" ringhållare" *S*  men svårt att fota annars;)

.

 

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

7 september 2010 11:46

Hej Soft jaha kylskåpsstädning sa du ja roligare kan man ju ha .Men man blir ju tvungen. Knepigt det där med ringarna du får fundera ett tag innan du bestämmer dig då.

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

soft

7 september 2010 11:48

Sitter just nu och tittar på Rent Hus på tv4. Inser att min kyl aldrig varit smutsig om man jämför...urk så folk bor. kram

 
Filifjonkan

Filifjonkan

7 september 2010 11:51

hahah ja en del är hemska

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

line

8 september 2010 22:07

haha aa det kan säga. tycker lite synd om victor när jag somnar överallt, som när han tatuera sig. tokigt! :)

soft

9 september 2010 09:41

Ja men han tycker det är festligt att du kan sova precis överallt;)) Han visade en bild en gång där du satt med datan och liksom hade somnat mitt i surfningen..hahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards