Alla inlägg under november 2010

Av soft - 4 november 2010 17:51

Efter en skitjobbig förmiddag så räddade min goa vän min helg och lite till.

Min läkare ska ju sluta och anledningen vet jag inte men han är gammal.

Nu är det andra gången han inte skickar nytt recept till mej med min medicin. Så nu är den slut, så får det inte gå till för jag äter 100x3 Tramadol/dygn och jag tänder av helt enkelt. Jag får vansinnesvärk vilket jag iof kan överleva men de elektriska stötarna i hela kroppen så fort jag vrider på skallen och ångesten klarar jag inte.  Nog om just det, men min vän ringde runt och fixade tabletter åt mej så jag klarar mej över helgen...förhoppningsvis kommer mina nya imorron.

Tur det finns flera som äter dessa tabletter och vill låna ut.

Undrar vad jag gjort för att få en sådan vän?    Tack vännen    


Denna helg är bara mina ungar hemma.

Skönt att båda är hemma igen;) 


.

 

Här är en av mina Marsvinsbäbisar som vi hade/fick. Saknar dom massor

Av soft - 3 november 2010 21:06

Då var det bara en natt kvar denna vecka som gräsänka   

Skönt att få hem kärleken igen;)...alltid


Imorron har vi planerat titta på en ny film. Black Death.

Den ska vara mörk, hemsk och väldigt bra.

Det ser jag fram emot riktigt ordentligt;)


Jag fick mitt 3-veksljus sålt på Tradera idag för 300kr, känns toppenbra;)

Jag har ju ett som jag börjat elda på och det lär räcka bra länge..

Har massa annat jag vill sälja men ryggen klarar inte leta runt inne på vindarna. Så jag får ta lite itaget.


Nu väntar duschen...hur jag nu ska hinna det mellan alla program jag vill se på tv i kväll;)

.

 

Av soft - 2 november 2010 20:07

Så kom det ett sms, -ditt paket från OnOff finns att hämta!!

Joddlande och leende åkte jag och hämtade mitt efterlängtade paket.

Hem snabbt och sliter upp kartongen. Snabbt starta upp maskinen och min första Cappuccino är klar.   Å så god den var dessutom;)....ah perfekt!!!


Nu har jag provat Cappuccino, Latte Macchiato & Aroma-kaffe.

Börjar så smått känna mej illamående. Troligtvis kommer jag inte kunna sova av allt kaffe....


Den står där i köket och lyser blått så vackert......fniss.....

.

 

Av soft - 1 november 2010 19:06

Har en ensamkväll vilket kan vara väldigt gött ibland;)  Saknar min yngsa son som är bortrest över höstlovet och som dessutom ligger sjuk igen. Synd om honom.. 

Regn & blåst väntas så stora vassa skruvmejslar trycks in i benmärgen, musklerna...känns det som.


Min hyresvärd ska på Lyxkryssning och jag blev så positivt överaskad över priset. Kände att det kanske kan bli våran bröllopsresa vilket vi inte varit iväg på än. 5.700 per person inkl flyg. Båtresan är i 5 dagar tror jag och det finns tom en skridskobana ombord;))   Lite najs;)

Så dom skulle ta med sig prislista till oss. 

Jag har haft...eller har en önskan om en resa till Hurtigruten men det är ju svindyrt om man jämför......men jag vet inte. Svårt att välja känner jag. Hurtigruten är mera min väderlek.....gillar ju inte värme.

.

 



Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards