Alla inlägg under november 2010

Av soft - 10 november 2010 20:31

Efter en storstädning och fikastund med bästisen så har jag avnjutit en dusch och en helt underbar stund i fåtöljen. Nja, inte så farligt som det låter*S* men en härlig BodyLotion efter duschen å få smörja in mej på hela kroppen är gudomligt. Önskar bara mannen vore hemma så även ryggen kunde få smörjas.  Jag slarvar med mitt skinn, å jag känner att jag blir snustorr på kroppen ibland.  Så efter en sådan här stund slörpar skinnet i sig den nyttiga fukten den behöver.

Gött att lägga sig i rena sängkläder sedan och sova.

.

 

Av soft - 10 november 2010 10:15

En vacker start på morgonen i form av Susan Boyle, tända i kaminen och njuta all snö innifrån idag;)

.


Av soft - 8 november 2010 11:02

Förskräcklig så skitigt det är här hemma. Usch!!!!

Jag har börjat med att slänga ut mattorna på trappen, önskar jag hade en stark man hemma nu som kunde skaka, piska mattorna.vad grus och löv det kom fram under stora entremattan. HA ..där har jag allt slarvat..

Mina grabbar ska hjälpa mej i veckan så allt blir toppskick.

även en tur till soptippen för jag undrar var alla kartonger kommer från?


Jag är kokhet för idag har elementen fått en riktig hetta, alldeles för varmt inne.....pust


Senare blir det AF och fika med vännen min..

.

 

Av soft - 7 november 2010 17:01

Detta har varit en riktig skitdag..

Jag är deppig, har ångest och allt är blää. 

Så får man informationen att på Tisdag får vi Vinterns första oväder. 2dm snö!!   Ja jag vet att det är vinter här i Sverige, att det "ska vara" snö och kallt då men JAG blir inlåst, mår skit i kroppen och är så rädd för att halka. Min kropp är paj ändå liksom.


Jag har suttit hela dagen och drömt mej bort till serien The L-word.

Den är så bra och hur många avsnitt som helst har jag att gå igenom.

Flera säsonger.  Det är bra när man är lite depp;)


Har varit ute och snackat med hönsen & påfåglarna idag oxå.

Idag var alla ute, dom hade is i vattenhinken....

.

 

Av soft - 6 november 2010 14:06

Jag är förste Hönsvakt i en vecka nu;)

Tyvärr vågade inte de bruna nya Brama-hönsen ge sig till känna....

.


Av soft - 5 november 2010 21:38

Idag bara efter 2 dagar kom Kaffe-kapslarna & 2 gratis förpackningar som jag beställt.  1 cappuccino, 1 Latte Macchiato, 1 Nescafe Peach Is-te, 1 Mocca som är Choklad/kaffe.


Måste ju prova allt det nya;)  Det är såå gott.

Is-te blev en glad överaskning. Jättegod smak och massor mjukt skum.

samma med Moccan.


Hoppas nyhetens behag går över snart för jag går i ett ständigt kaffedis med lite illamående, darrningar och pigg som en kolibri;))

.

 

Av soft - 5 november 2010 12:08

Igårkväll såg vi filmen Black Death

Jag blev faktiskt besviken, trodde att den skulle vara både hemskare & bättre.  Det fattades en bra handling och ett bättre slut. Inget jag känner att jag vill se om eller rekomendera tyvärr..


Den är mörk & skrämmande men det är precis som allt tappar luften..

den kunde varit så bra tror jag. Jag är ett stort fan av Sean Bean men inte i denna film.

.

 

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards