Alla inlägg under oktober 2010

Av soft - 23 oktober 2010 09:26

Straxt ska mannen och hans son åka iväg på Rally. Det räcker liksom inte för honom utan han måste dessutom sitta och titta på rally-filmer på datorn med volym= hög.  Stön....Dom är bra speciella dessa män....går inte säga annat!!


Bara dom har givit sig av ska jag njuta av tystnaden som bara en Lördagsmorron kan ge. Skönt!


Ingen snö på marken idag heller, vilken tur;)

I går hade vi lite vitt men inga mängder. Halka är det värsta jag vet.


Häromdagen fick jag hjälp av min goa vän A-L att sätta upp min dyrgrip på väggen. Det är den finaste pjäs man kan köpa från Partylite.

Jag fick chansen att köpa den väldigt billigt och då slog jag ju till förstås.

Den är underbar när man eldar votivljus i den. Det går ju åt några stycken. Önskar jag hade en kamera som kunde återge skenet man får i den, men det har jag tyvärr inte ...än;)


.


 

Av soft - 22 oktober 2010 16:29

Min man har ett stort intresse och det är Enduro.

Han ligger nu i hårdträning inför en av de tuffaste tävlingarna Novemberkåsan som detta år går i Gävle.

Man kan dock bli lite skitig under träningen*S*


.

   

Av soft - 20 oktober 2010 16:49

         

Av soft - 19 oktober 2010 20:30

Irriterar mej direkt på detta program.

Det verkar ju som killen äter LCHF och det går man fan inte upp i vikt på kan jag säga. vet inte om han äter bröd oxå, fattade inte det men jag kände som om att dom ska peka på hur farligt LC är.  Dösnack till det yttersta.

Ja det ska bli intressant att se fortsättningen.


Vad är det för fel med denna bloggsida då?  Så segt så man ger ju upp ibland.. Är det ofta så här?


Kylan har tagit illa vid min kropp, inte varit mej själv riktigt.

Svårt att orka saker, höften värker hela nätterna.

Dvs jag sover som en kratta.


Denna Padda kom fram när min man grävde igår;) ..såå stor den är.

Önskar jag vore där för jag älskar grodor och paddor

.

 

Av soft - 16 oktober 2010 22:20

Jag begriper inte denna fasansfulla värk i mina ben.

Å så är det som jag har spring i dom, kan inte va still och det värker och dom känns så oroliga. Jag får nästan känning av panik...

Skulle behöva ut och gå en jättelång promenad..om jag kunde.Tror det är kylan som ger mej problem

Suck...känner mej så gnällig

.

 

Av soft - 13 oktober 2010 21:43

Köra skräp, nähej det blev inget idag...heller;)  Hur hittar man orken?

Ja vi gör nytt tappert försök i morron igen. 

Men vi hann med en fika & Budapest-rulle.....mm så god den var.

Det är så underbart vacker höst utanför fönstren. Jag älskae dessa färger helt enkelt. Hög luft och svala briser.


Så kommer då kärleken hem i morron igen. Härligt men det börjar en väldigt otrygg tid nu med halt väglag och en hemsk oro varje gång min man ska åka till jobbet eller hem därifrån. Det är nackdelen med att han ligger ute och jobbar i veckorna.


Jag ser just nu på Brottet, det är en himla bra serie...

.

 

Av soft - 13 oktober 2010 10:20

Råkade se Hanson de Wolf United på morron-tv, och hamnade i en nostalgisk stund på YouTube....vilka gamla underbara låtar. Denna lyssnade jag till otroligt mycket.

Av soft - 12 oktober 2010 21:01

Jag bara älskar denna grabb Sam Tsu.


Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards