Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

I form med Anna Anka

Av soft - 19 oktober 2010 20:30

Irriterar mej direkt på detta program.

Det verkar ju som killen äter LCHF och det går man fan inte upp i vikt på kan jag säga. vet inte om han äter bröd oxå, fattade inte det men jag kände som om att dom ska peka på hur farligt LC är.  Dösnack till det yttersta.

Ja det ska bli intressant att se fortsättningen.


Vad är det för fel med denna bloggsida då?  Så segt så man ger ju upp ibland.. Är det ofta så här?


Kylan har tagit illa vid min kropp, inte varit mej själv riktigt.

Svårt att orka saker, höften värker hela nätterna.

Dvs jag sover som en kratta.


Denna Padda kom fram när min man grävde igår;) ..såå stor den är.

Önskar jag vore där för jag älskar grodor och paddor

.

 

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

20 oktober 2010 09:14

Hej Soft.
Ja man blir irriterad på det programmet det är ju mest bara reklam för det ena och andra och utseendefixeringar nuförtiden ingen människa får visst vara som de själva vill utan skall visst bedömas som några slags modeller. Näe det går lite för långt med vissa saker.Hoppas din värk lugnar sig lite under dagen väderomslag brukar påverka läget

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

soft

20 oktober 2010 10:16

Däe har du helt rätt, bara man är kändis så kan man starta viktnedgångsprogram.
Detta program kändes så fejkat tyckte jag för han satt helt påklädd i slutet av progr istället för att visa hans kropp.
Kram kram Fjonkan

 
Ingen bild

madame

20 oktober 2010 09:27

Hej, jag såg oxå prog o något fel måste han har gjort eftersom killen inte gick ner något... Även om jag tycker illa om Anka så måste jag säga att hon är väldigt vältränad o kan faktiskt lite om kost oxå...Alla tycker vi olika om alla dieter som finns, så är det ju eller hur!

Paddan el grodan på bild behöver ett bad =)) Är inte så förtjust i dessa djur men kan vara fina på bild vissa sorter.
Ha en bra onsdag Soft... kram

soft

20 oktober 2010 10:13

Ja hon var riktigt snygg i detta program även om hon är alldeles för smal.
Kramis

 
Filifjonkan

Filifjonkan

21 oktober 2010 15:23

Bara in och kollar om din padda gått och gömt sig Vi fick 10 cm nysnö här i natt så ev paddor hos mig bör ha lagt sig och somnat för vintern tycker jag

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

soft

21 oktober 2010 19:17

hej.
Usch snö....vi fick snö idag men bara som virvlade i luften. Men vi ska få 1 dm inatt.
Gillar inte alls, även om det är vackert.
Väntar hem min man nu och förhoppningsvis hinner han hem innan det börjar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards