Alla inlägg under oktober 2010

Av soft - 6 oktober 2010 13:07

1599 st har deltagit i en undersökning av vad som stör mest på tåget.

Det som stör mest och som folk blir tokit irriterad på är Skrikande Barn.

Detta tycker Malin Wollin debatör på Aftonbladet är sjukt...

Hon tom undrar Hur Störd man är om man störs så mycket av Barnskrik så det irriterar värre än stinkande toa eller mobilbabbel.


Det kan jag svara på!!!!

Jag är inte ett dugg STÖRD men jag klarar fan inte skrikande barn.

Jo, jag HAR egna barn vilka aldrig hållit på att skrika ständigt vilket det verkar som dagens ungar gör. Dom har dessutom ingen jädra uppfostran över huvud taget. Dessutom verkar mammor idag bete sig precis som många hundägare gör, dvs dom tar för givet att man blir tårögd av rörelse över att deras barn/hundar kommer till mej och ställer sig och håller i mina ben eller bara stirrar. Gärna börjar plocka med min väska eller så........

Men mammor....vad är det för fel på er???

Inse, att alla inte älskar era barn. Jag gör det inte och det gör mej inte till en dålig människa bara för det.


Om någon luktar illa kan jag flytta mej, skriker en unge så hörs det överallt.


Mina barn är det bästa som hänt mej, men jag klarar mej jättebra utan andras skrikande ungar. Så är det!

.

 

Av soft - 5 oktober 2010 14:58

Jag tycker det är vidrigt, vad är det den kräks upp??

En Muräna eller vad fasen är det för vidrigt?



Av soft - 4 oktober 2010 20:35

Så var det då dags att Buzza lite igen då;))

Efter en stund med Bridget Jones så är man lyrisk;) Jag själv har sett den förut, typ 5 ggr;) och det var lite så med resterande vänner oxå men alla ville se den igen.

Man mår så bra av denna film, vi hade alla samma åsikt att den plockas gärna fram när man mår lite dåligt,


Önskan är att det kan bli flera filmer med henne, typ som gift och nybliven mamma;)


Tack Lovefilm för toppenfilmer.

.

 

Av soft - 2 oktober 2010 18:11

Förlåt Sanna, att jag använder din man såhär...Men han behövs helt enkelt!!

Man mår bra att få titta på något som kittlar ibland, för kittlar gör denna grymt manliga man.  Hoppas du förstår att vi vill bara titta lite såhär en Lördagkväll.  Halleluja Moment.....

.

 

Av soft - 2 oktober 2010 15:10

Ja, det ör vad resten av familjen tycker. Jag satt ensam i köket och avnjöt frukost med Rostade mackor, marmelad och min älskade favoritost Gamle Ole.  

Så fort familjen kom ut i köket så gjorde alla samma sak, börjar söka runt med blicken....knycklar ihop ögonbrynen och går till anfall.

Allt ifrån att jag inte vet vad jag äter, till att olika kroppsdelar skulle lukta lika dant om man inte tvättade dom på en vecka osv osv....dom blir hysteriska..hahahahaha.

Så får jag olika instruktioner på hur jag ska packa ner osten i 5 olika påsar och så en burk.  Å inte ha den öppen medans jag äter..


Tänk vad en sketen ost kan sätta igång familjen;))

Jag älskar dej Gamle Ole   

.

         

Av soft - 2 oktober 2010 00:22

                                 

Av soft - 1 oktober 2010 10:31

Denna vinter kommer jag förbereda mej noga;)

Goa tofflor nedanför sängen kommer förgylla mina dagar och hålla mig varm. Vet nämligen att golvet i vårat sovrum blir kallt pga att källaren ligger där under.  Men dessa blev jag störtförälskad i så dom ska få värma mig hela vintern;)  http://www.brandos.se/shepherd/mariette-62725-stone/a17073

.


Shepherd: Mariette från <a href=BRANDOS.se" />

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards