Direktlänk till inlägg 4 november 2011

Min första Amigurumi Anka

Av soft - 4 november 2011 10:21

Var iväg igår och handlade på mej garn. Började direkt när jag kom hem och det blev en Amigurumi Anka som blev klar nu på morgonen.  
Det är min första så detta med att sy ihop delarna var inte så lätt. Har ju inte tagit reda på hur man ska göra men jag sydde lite här och där;)   Jag har inte satt mej in i hur jag får rätt färgåtergivning med kameran.
Den är mera gul i verkligheten kan jag säga.
Ögon däremot glömde jag ju köpa så dom får ni tänka er sålänge
Så roligt detta är och ankan har gett mej mersmak kan jag lova.
Det kommer bli massor med små söta Amigurumi hemma;)
.

           

 
 
Ingen bild

Bella

31 januari 2012 01:04

Kan du inte lägga ut mönstret på ankan? =)

soft

3 februari 2012 22:18

Jag ska leta upp mönstret och lägga ut det;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards