Alla inlägg under oktober 2011

Av soft - 8 oktober 2011 16:21

Att jag inte börjat virka tidigare förstår jag inte.
Så roligt som det är.. finns massor jag vill göra.
Börjat med Mormorsrutor och det blir genast ett gift som man inte kan låta bli.
Underbara färger och mönster det finns. Jag slåss verkligen med mej själv så jag gör färdigt innan jag börjar på något annat;)
Men det är inte lätt ska ni veta;)


Helgen är väldigt lugn, sonen är i Stockholm så mannen och jag är ensamna.
Ska fixa lite go mat till oss snart bara jag kan skilja mej från virk-kroken.

Se hur våran Påfågel njuter av att äta lite blad i landet utanför köksfönstret.  


   

Av soft - 3 oktober 2011 08:48

Då kör jag lite Buzzning för Digster igen.


Om ni inte upptäckt Digster så är det toppen för oss som älskar Spotify.
Man inser verkligen hur mycket bra musik det finns man missat;)
Digster innehåller spellistor i mängder.


Registrera dej inne på Digster  och skriv in Koden:  buzzador

så får du Premium i hela 6 månader gratis.


Det är  inte ett dugg svårt att förstå sig på Digster.
För dej som ändå behöver hjälp kan förkovra sig här;)) 


   

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards