Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

Livet i en ruta.....

Av soft - 10 oktober 2011 19:54

Har ni inte varit inne i "mormorsrutans värld" så kan jag säga att det är liiite speciellt;)

Väldigt roligt och väldigt stressande samtidigt. Jag blir så irriterad för jag ser inte ordentligt utan måste fixa mej en "egen hörna" med skön stol och bra belysning.  Å just nu är vi inne i en period när varenda gladlampa smäller så man far i luften. I förrgår brann elen i sovrumslampan, vi har en speciell lampa på vajrar där inne och det är en stor rund kula med något elektriskt innehåll som inte ville vara med längre.  Så mannen använder pannlampa när han ska lägga sig......ohååå sexy boy;)))


Ja i vilket fall så gör jag inte annat än virkar så fort jag sätter mej.
Jag får hela tiden nya sug att tex virka mössa, eller små söta djur eller kakor;)

men...jag SKA göra klart det jag börjat med först.

Söker man på nätet så finns det ju hur mycket som helst.


Jag har en trasig tand och den är vansinnigt besvärlig nu. Måste ringa så jag får en tid för borttagning.  Jag vägrar rotfylla och betala flera tusen.
Nää....den ska bort bara. Klarar mej så bra utan.
Nej nu är det Ensam mamma söker......byby

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards