Direktlänk till inlägg 22 september 2011

Buzza Digster

Av soft - 22 september 2011 18:18

Idag fick jag det glädjande beskedet att jag kom med i kampanjen som gäller att Buzza  Digster.
Så roligt det ska bli och extra kul att mina vänner får 6 månaders Premium inne på Digster så dom verkligen får chansen att prova ordentligt.
Jag har själv inte använt denna tjänst så det blir väldigt spännande att se hur allt fungerar.


Digster ger dig mer än 150 uppdaterade spellistor för 
olika tillfällen och smaker till Spotify, iTunes och WiMP.
Tjänsten drivs av världens största musikbolag Universal Music. Musiken på Digster kommer däremot från
alla musikbolag.

Digster finns dels som en annonsfinansierad gratisversion (Digster Free), dels som en månatlig alternativt
årlig prenumerationstjänst (Digster Premium) som
normalt kostar 99 kr/år



Ni som vill prova Digster i 6 månader klickar in er HÄR 

så följer ni punkterna här nere.....


1.  Surfa till digster.se  och klicka på " Skapa Musikprofil "


2.  Välj hur du vill logga in. Om du använder Facebook för att registrera dej så kan du bara logga in med Facebook.


3. Klicka på "Registrera dej" och skriv in koden  "buzzador"


4.  Ange dina musikpreferenser i dina inställningar så att Digster 20 Musikredaktörer kan föreslå spellistor för olika tillfällen.

Allt för att du ska slippa leta.


5.  Dela ut Buzzadorkoden till dina vänner så att dom gratis kan signa upp sig på Digster Premium i 6 månader.

Uppmana gärna dina vänner att sprida vidare koden via Facebook och Bloggar.


Jag uppskattar att ni sedan meddelar mej vad ni tycker om Digster som tjänst.

   



 
 
Ingen bild

Sophia

23 september 2011 13:54

Asså, listor är nog bra men jag hade ju hoppats att jag kunde använda digster utan Spotify. Jag är så less på att Spotifys förändringar. Dock hade jag kännedom om Digster sedan tidigare och har lyssnat på dessa när Spotify verkligen var fri. Kan du tipsa om ngt annat musikprogram som är gratis och bra! Kramelikram

soft

25 september 2011 16:41

Hej vännen.
Nej jag vet inga andra Musikprogram. Jag provade något jag inte ens kommer ihåg men det fungerade ju precis som Spotify fast sämre.
Jag älskar att Spotify kopplar ihop med FB nu, jättesmidigt ju. Å Digster gillar jag för man får ju så mycket listor jag inte hade en aning om annars.
Puss vännen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards