Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

Nu kanske gnällfolket håller käften

Av soft - 4 juli 2011 07:24

Säkert många som anser att jag är en rasist. Alla ni som anser man ska "gilla olika".   Det får stå för er att ni inte fattar bättre. Jag kommer fortsätta ha min åsikt för ni kommer se vem som hade rätt...å det snart.  HÄR har vi ett exempel på hur vårat land har blivit ett sjukt land som behandlar folk brutalt illa.

 


Sara har bott i vårat sk " land som tar hand om alla" i 21 år och nu riskerar hon utvisas.

 

Hur är det möjligt???  Förklara för mej hur vårat Sverige kunnat förvandlats till ett land som ständigt misslyckas brutalt när det gäller våran migrationspolitik.  De mest kriminella asen som våldtar, misshandlar, bygger upp gäng osv osv....DOM får minsann stanna. Ja för i Sverige daltar man med de kriminella och skiter i de som sköter sig.  Sådant här gör mej vansinnig för man gör inte så mot människor. Oavsett var dom kommer ifrån.   Sedan kan ju ni som tar ordet rasist i eran mun titta noga på inläggen under detta ämne inne på POLITISKT INKORREKT.  Är det fortfarande enbart rasister som vistas där???   Öppna ögonen för vad detta land håller på med.

.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards