Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

Ammade på Åhlens...kastades ut

Av soft - 4 juli 2011 07:01

Läser i tidningen att en kvinna ammade sitt barn på ett fik inne på Åhlens och då fick hon gå ut därifrån.  Ja.....jag undrar vad det är som gör att en del kvinnor inte kan tänka???  Jag kan inte tänka mej att hon på något sätt försökte vända sig bort/skyla sig för så dumma är inte folk att dom kastar ut en då.  Förstår inte varför inte folk kan förstå att alla som sitter på ett fik kanske inte vill se när hon ammar?  Folk är där för att fika/äta och alla kan inte tycka det är enbart vackert när en mamma ammar.  Så är det bara!!  Man måste fan visa respekt inför alla även när man ska amma. Jag hade aldrig suttit där utan att dölja. Hade inte suttit där över huvud taget för det finns skötrum på ganska många ställen.. Amma vill man ju göra ifred.  Varför ska det demonstrativt visas upp?....för jag är övertygad om att dom som "kastas ut" gör så.

 

.


 
 
Micke

Micke

17 juli 2011 14:22

Mjölk till kaffet i all ära...men det där är nog lite för mycket även för mig...instämmer.
Man behöver ju inte slänga ut hela tutten på bordet för hela världen att beskåda.

http://guldkryckan.blogspot.com

soft

17 juli 2011 14:38

Nej precis.....men det ska ofta "demonstrativ-ammas" och sådant gillar jag inte. Att se en mamma amma sitt barn är inte vackert i allas ögon. så är det bara)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards