Direktlänk till inlägg 3 juli 2011

Fukt....över alla gränser

Av soft - 3 juli 2011 15:10

Kan inte vara mycket mera fuktigt än vad det är nu?  Herre jisses , sockret kladdar ihop, saltet kladdar ihop och låren kladdar ihop;)....det luktar fukt i hela huset.    I natt då jag gick och la mej så var golvplanken helt fuktiga i sovrummet.   Men med tanke på hur mycket regn och åska vi haft/har så är det väl inte konstigt.  Tom mjölkpaketen i kylskåpet är helt blöta. 

Men...jag har inte tröttnat på åska & regn om ni tror;)  MER ge mej MER....


Nog om detta, min man kör hem sina barn till Nora och jag har bänkat mej med Popcorn och ska se på film tänkte jag.  Senaste dagarna har varit hemska pga värk. Jag har inte tillgång till mina Tramadol tack vare läkarsemester. Så jag har tänt av ordentligt och den värk som kommer smygande finns inget ord för.  Otrevligt är lindrigt sagt...  man känner paniken och en oro som kör i kroppen så man vill kasta sig rakt genom väggen


Som tur är har jag en man som fattar för han håller sig undan och berömmer mej......hahahaha  ja han vet nog inte vad han ska göra annars.  Jag har inte gjort ett skit i helgen, bara sovit bort helvetet så gott det går.

.

  Där under är en cykelviadukt......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards