Direktlänk till inlägg 16 april 2011

HärligaLördag.......

Av soft - 16 april 2011 18:04

Vilken skön dag vi haft idag.  Uppe tidigt för att köra alla sopsäckar vi haft i hallen. Ja det var papper och annat brännbart;).....

Efter det åkte vi till Finspång och kollade på Enduro träning en sväng. Massor av folk,blåste lite kallt...jag satt i bilen;)  men sedan åkte vi till Mats och hälsade på.

Han hade kallt påsin firma så jag blev stelfrusen....ja..jag har ingen bra dag idag när det gäller kroppen.  Vet inte när jag var så stel som jag är nu.  Smärtar när jag går, upp och ner ur bilen har varit en mardröm. Den nya är så hög dessutom.  Jari stirrade på mej när jag försiktigt kanade ur och upplyste mej om att jag är som en 70:åring.   Känner mej verkligen som en sådan.....vet inte vad som gör att mina leder smärtar och ögonen svider så dom rinner. Vill bara sova dessutom.  Det sticker och hugger överallt som knivar, helt utan förvarning.


Så denna dag har tagit slut på mej.........jag har åkt bil!!!    

Men vi tog hem mat från Ta Hoa och jag åt Nasi Goreng och herregud så gott.

I morron ska mannen tillbaka och köra träning hela dagen. Jag?  .....jo jag ska städa hela huset för det ser förjävligt ut. 

.

         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards