Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Tusen frågor.....;)))

Av soft - 23 mars 2011 18:29

Höger- eller vänsterhänt:
Höger

Hårfärg?
Mörkbrun, dock 60% gråhårig utan hårfärg;)

Ögonfärg?
Gröna

Soluppgång eller solnedgång?
Soluppgång

Syskon?
Ja 2 st yngre syskon. Karin & Gustav

Favoritmånad?
Mars, för då har man den underbarste tiden framför sig 

Vem ringde du senast?
det var min äldsta son tror jag

Vem ringde dig senast?
Min man
Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Kom & duka så ska vi äta straxt..  (till sonen på övervåningen)

Vad är dagens planer?
Inte så mycket kvar av dagen men se på Tv & sedan åka och hämta mannen vid tåget i Linköping kl 22

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa även om jag sms:ar väldigt mycket
Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta men min mamma har gått bort

När såg du senast din mamma?
Innan hon dog för snart 2 år sedan

När vaknade du idag?
07.15

Vem fick dig att skratta senast?
Min man som vanligt;)

Är du för ung för att äga vinylskivor?
Ingen risk men har gjort av med alla

Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

Sover du med eller utan kläder?
Utan!

Hur många landskap har du bott i?
1: Östergötland

Har du någon gång spytt på fyllan?
Nej, kan inte spy när jag är full
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota!

Humör just nu:
Bra humör men satans trött och energilös 

Favoritgodis:
crunchies

Är det nåt du absolut inte äter:
Lundbyhallens kebabkött.....  så äckligt

Vad sa du senast:
Hej då, älskar dej så syns vi vid 22

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
40/50

Sommarplaner:
Njuta av livet och sommaren. Måla om groventren och plantera rabatter 

Fisk eller badkruka:
Badkruka
Hur många kuddar sover du med:
4

Favoritväder:
Regn & åska, svalt väder typ vår och höst. Dock inte vinter

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
Mina 2 söner & min man

Spelar du nåt instrument:
nej, spelade piano som liten

Morgon- eller nattmänniska:
Inget av det direkt. Morgnar är jag uppe tidigt men kroppen fungerar inte alls då, kvällar är jag så otroligt trött

Sparare eller slösare:
Är nog ganska slösa

Bästa film:
 The green mile.

Tror på liv på andra planeter:
Ja!

Tror du på mirakel:
Ja!

Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Nej igentligen inte. det jag är sämst intolerant med är andras barnsom inte kan vara tysta och som är störiga.

Är du kittlig:
Ja!

Snarkar du?
Ja!

Stjärntecken?
Vädur

Rädd för insekter?
Fobi mot mask och skalbaggar, tusenfotingar

Äckligaste insekten:
Tusenfoting

Största svaghet:
Kort stubin! Gråtlabil

Det här är jag bra på:
Tja....laga mat, visa min kärlek till min man och mina barn

Bästa bok?
Alla Patricia Cornwell

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Stark

Vad vill du jobba som?
Obducent

Pizza eller hamburgare?
Pizza!

Skriver du dagbok?
Nej men bloggar

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Är Tatuerad redan och Piercad var jag i 17:års ålder ;) 

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)
Jag vill ha det rant och snyggt men jag klarar inte av att hålla det så tyvärr, så ibland är det ganska stökigt

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Aldrig någonsin

Vilken hand håller du gaffeln i ?
Vänster

Är du rädd för blod?
Nej!

Saltar du på maten?
Ja, jag är saltoman!

Gillar du att sjunga?
Nej
Anser du att du är stark?
Har varit men pga sjukdom är jag patetiskt svag i armarna nu

Brukar du sola?
Det blir för varmt och så tål jag inte solen

Vad gör du om du får hicka?
Väntar ut anfallet

Använder du knark?
Nä! Har provat röka Hasch när jag var i 20 års åldern.

Kaffe, te eller inget?
Kaffe men Te någongång

Har du en besatthet?
Ja Ljus


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards