Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

Fan så dåligt Big Brother är i år

Av soft - 8 mars 2011 10:09

Jag såg verkligen fram emot Big Brother när det nu startade igen.

Tyvärr klarar inte TV4 av uppgiften. Jag har inte velat ha 24/7 men andra och det har fan inte fungerat en minut utan problem. Bara problem hela tiden. Sedan är det helt ointressanta människor, dagar & uppgifter eller vad dom kallar det. Känns som om man inte får någon inblick i dygnen där inne.

När Tv5 hade detta förr så var det svinbra och man fick följa deltagarna i allt.  Jag vet inte var felet är men tror Tv4 endast tagit in folk som ska vara så speciella som möjligt.  Så droppar dom av pga psykoser oxå.....


Jag menar....hur inspirarande är Gurkan????   Usch


Vad är felet???


Dagen är underbar.....solen skiner.

Jag känner mer och mer att jag vill flytta härifrån.

Jag vill till Göteborg....jag vill ut till havet. .

   



 
 
Ingen bild

Ann-Louise

8 mars 2011 14:50

Du ger fan i att flytta! Så nu vet du det. :P

 
Micke

Micke

13 mars 2011 18:33

Göteborg är fint så här års...eh...nä, inte nu, men till våren iallafall...välkommen hit! :)

http://guldkryckan.blogspot.com

soft

13 mars 2011 19:31

Tack micke :)) Om du visste vad jag längtar dit. Skiter i om det ör orkan året runt...vill till Göteborg ialla fall.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards