Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Arbetsförmedlingen på sista gruppträffen

Av soft - 19 januari 2011 19:37

Idag var jag på sista träffen i gruppen vi haft på AF.

Det har varit skönt att träffa andra med samma situation dvs utförsäkrade.

Vi gick  igenom kommande åtgärder, vad som gäller och vilka rättigheter vi har *NOT*


En kvinna började gråta....det gör så ont att se henne sitta i rullstol och veta att hon har samma sjukdom som jag har och veta att Fibrimyalgi ska man inte kunna sjukskriva sig för i framtiden. Så lyder nya lagar.

Någon frisk jävel som suttit och kommit på...bra jobbat!!!


En kvinna sa att hon bara har 4 mån kvar till vanlig pension och att hon önskade hon var äldre redan när hon fyllde 60.  Fan ...ska det vara så?

Vi har alla jobbat och slitit, betalat skatt som alla andra och så har vi oturen att drabbas av sjukdomar som gör oss sjuka så jobb inte fungerar.


Vi borde ju ha vetat bättre.....vi arbetsskygga jävlar som bara går och drar våra fötter efter oss.  Sitta hemma och få bidrag.

Vilka bidrag sedan....


Man blir bitter hur man än försöker att inte bli det.

Har alltid varit en positiv människa men det finns snart inget kvar av detta i mej och alla som sitter i samma rävsax.


Jag vet ärligt inte om regering mm förstår vad dom gör med folk?

Vi behandlas som judar snart.....inte värda att finnas i vårat samhälle.

.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards