Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Dripp...dropp....hundskit

Av soft - 17 januari 2011 15:19

Vi bor på en gård, ett stort hus & 2 flyglar. Vi bor i ena flygeln.

Mitt emot oss bor grannen i andra flygeln.

Grannen har hund.. som han dessutom har "nollkoll" på.

Han springer lös och gärna i full fart fram till folk som kommer hit.

Gubben bryr sig inte ens om att försöka ropa på hunden.

Vi hann bara flytta hit så pissade deras hund på min tvätt som jag hänger på baksidan av våra hus.

Eftersom jag har fibro så har jag svårt att hänga över axelhöjd så vi har sänkt våran torkvinda lite så när jag tvättar lakan så hänger dom ganska långt ner.

Så kämpar man med tvätten och så pissar hundfan på rena tvätten. Kul!!!!!


Hyresvärden tog upp detta med grannen men inte en ursäkt eller så utan grannens reaktion var bara -Hur kan han nå upp och kissa på tvätten??

Hyresvärden förklarade mina srmproblem men kärringen bara vände och gick.  (där drog vi slutsatsen om dom)

Jaja vilket fall som helst så börjar det nu dyka upp hundskitar överallt när snön försvinner.


Hyresvärden är ju skön för han tog en spade och tog hundskiten som bla låg mitt i grindhålet och slängde rakt på grannens trappa...hahahahaha

Han är bäst;)))


Nu funderar vi på att göra detsamma för det dyker upp överallt på baksidan där deras hund inte ens ska vara.

Hade vi hund hade den aldrig någonsin fått springa lös och göra sina behov på andras tomter. Aldrig!!!

Blir så förbannad på gubben som dessutom är sjuklig Mytoman.

.

  



 
 
Micke

Micke

19 januari 2011 14:39

Nä för tusan, nån jävla ordning får det väl vara?

Hundskit ja, herrejävlar va såna högar vi ser på väg till Ica här, när gräset frodas ser man det ju inte på samma vis känner jag....bajspåsar verkar inte vara nån artickel som går åt i nämnda affär ovan. urk....

Men så är det...ha de gött!

http://guldkryckan.blogspot.com

 
Zarah :)

Zarah :)

27 januari 2011 13:26

HAHA la han verkligen på trappan? XD

http://mee4ever.bloggplatsen.se

soft

27 januari 2011 15:21

Japp, det gjorde han;) Men det är väl ingen risk gubben fattar ändå;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards