Direktlänk till inlägg 20 december 2010

Dan..före dan..före dan.....

Av soft - 20 december 2010 17:15

Så har vi då varit ute i trafiken och inne i Julpanikens näste CityGross.


Skulle bara ha en stor Pulka att dra ni veden med och så ett par tofflor till min älskade man
. Men tofflor var svårt att hitta kan jag säga. Får åka in till Linköping på Torsdag förmiddag när dom öppnar å hem direkt....

men Vic letade fram en snygg hårfärg till mej så jag blir hårfin*S*

och så köpte jag lite nya ljus;)

Ser fram emot julen väldigt mycket. Mannen ska vara ledig till den 10 Januari så det blir ju många dagar tillsammans .

.

 

 
 
Ingen bild

lollepop

20 december 2010 21:43

Guvva härligt att mannen blir hemma ett tag. Fast då kommer du ju inte sakna mig så mycket... :/

Fast du hinner nog med mig också darling.

soft

21 december 2010 18:08

Åh du, det blir massa mys men jag kommer sakna dej lika mycket som alltid;) Du är en så skön avkoppling till hans galna värld;)
Å dej tröttnar jag aldrig på ju. Puss

 
Isa

Isa

22 december 2010 11:24

Min gubbe jobbar nästan alltid över Julen men i år är han ledig över Julhelgen... :) x:tra mysigt!
Hoppas att ni får en riktigt fin och mysig Jul! Får väl hoppas att det kommer lite snö på Julafton oxå... (hi hi)

http://isanj.bloggplatsen.se

soft

22 december 2010 11:39

hahaha...ja det lär nog komma lite snö så vi klarar oss*S*
Önskar dej med familj en riktig mysjul.
Så skönt att din man kommer vara hemma.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards