Direktlänk till inlägg 10 december 2010

Fredag som det ska vara......eller?

Av soft - 10 december 2010 21:50

Helt barnfria är mannen & jag å det är ju aldrig fel ibland;)))

efter en supermysig morron så har dagen mest ägnats åt att få ordentligt varmt inne. Nu har vi det riktigt gosigt och värmen kommer nog hålla sig över natten men vi ska ställa klockan för att inte riskera en kall morgon igen.

Vi har så stort hus att elda upp värmen i och våran panna är ingen höjdare eftersom den har mindre vedinkast än veden är lång.

Hyresvärden har samma problem men han har hela 400kvm som ska värmas.

Men det kunde vara värre ju...


Sedan har det krånglat i mannens ena dator som han har kopplad till sin Printer så efter massa strul så ominstallerar han nu..


Sitter och väntar på sista omgången av Idol nu, sedan blir det sängen för jag är pömsig.

Imorron blir det att starta motorsågen och dela lite vet till veckan som kommer......pust

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards