Direktlänk till inlägg 1 december 2010

Nej......Är det sant?

Av soft - 1 december 2010 18:09

Vaknade tidigt och inser att det närmast är isbana på golvet. 13 gr hade vi inne och det var -21 ute. Halvmåne, stjärnklart men aldrig att jag medger att det är vackert......no no för det är bara en jädra plåga.

Skulle till AF idag, duscha var liksom inte att tänka på för inne på dass fryser man ihjäl. Ja vårat hus är inget varmt hus. Däremot är det underbart svalt på sommaren men då vill man ju ha det så;)


Glöm att det gick att ta bilen, det fick bli Taxi. Kände mej som en lyxig hemmafru när jag åkte dit;)

Säkert 40 gr varmt i bilen så när vi suttit på gruppmötet i en timme fick jag frossa och skakade som en gris.  Alltså min termostat fungerar inte alls, det är säkert.

Sedan har jag resterade dag bulsat på mej här hemma och mest suttit med filtar osv....


Jag vill inte ha det såhär längre.....


Ikväll blir det en riktig tv-kväll med Bonde söker fru, Maria Wern, Arga Snickaren mm


I helgen som kommer fyller min bror 40 och jag hoppas jag kan övertala min man att åka dit....att han har tid och inte mängder med beställningar på Dekaler som det varit var eviga helg nu.

Vi pratar inte ens med varandra längre....det går inte ha det så.


Kärleken är det största vi har så den måste man vara rädd om.

.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards