Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

KBT

Av soft - 25 oktober 2010 12:38

Min underbara förmedlare på AF ger mej mycket stöttning & råd.

Hon vet hur det är att leva med denna värk dygnet runt för hon har ju själv Fibromyalgi.  Hon ville jag skulle fixa en tid hos läkare för min tinitus och kontrollera hörseln.

Hon ska kolla detta med KBT, var och hur för det är tydligen väldigt givande för både värk och Tinitusen. 


Jag kan inte nog tacka henne, hon sitter verkligen på rätt plats.

Alla tips jag får från andra som är i samma situation är så bra.

Då är det liksom utprovat redan;)


Hon äter dessutom Rosenrot och Chi San som hjälper henne otroligt mycket.

Denna förlamande tröttheten man som "Fibromänniska" genomlider varje dag, dygnet runt. Alla är vi individer men nog fan ska jag prova för jag gör allt för att slippa tröttheten.


Jag körde äldsta sonen till Swebus i tidig gryning, han ska åka buss i 12 timmar till Berlin.  Han åker med skolan och 56 elever.  Det kommer nog bli minnesvärt för honom.

Typiskt honom så har han packat minimalt med kläder men en stor resväska med sprayfärg.  Straxt intill Hotellet har dom nämligen en bit laglig Grafittivägg som är en bit av gamla Berlinmuren.

Å jag kan tänka mej glädjen att få måla där på;))


Victor och jag ska ha myskväll med godus ikväll;)


Ann-Louise min goa vän åkte iväg idag oxå....(alla lämnar mej);)

hon ska jobba borta i 2 v.  Fan så jag kommer sakna henne...


Igår fick jag hem senaste ljushållaren från Partylite. Mercury

En antikbehandlad silverfinish på insidan ger dessa handblåsta glashållare en känsla av en förgången tid. I setet om två ingår en hållare av två olika höjder.


Jädrar så vackra och magnifika dom är...Man ser silver finishen bättre på Partylites egna bild.

Så har jag ställt dit mitt pelarljus i Tranbär. Å det luktar helt underbart.

Så nu frågan bara...var ska jag ställa dessa? Jag ska ha 2 vita Pelarljus på dom.

.

   

 
 
Ingen bild

Sophia

26 oktober 2010 11:43

Gillar!!!!!!!!!!!!!
Har själv beställt likadana bara älskar dessa!

soft

26 oktober 2010 13:57

Ja dom är Outstanding så jävla vackra;))
det kommer bli fint hemma hos dej;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards