Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Änglar & Demoner

Av soft - 27 september 2010 20:32

Så har vi tittat på Änglar & Demoner.  Bra film även om det inte är riktigt min stil av film. Övriga gäster gillade den . Kycklingsallad, goa vänner och en bra film....kan det bli bättre?


Nu ska jag snabbt skicka tillbaka filmerna för att få 2 nya.

Tack Lovefilm;)

.

 

 
 
Ingen bild

Karin

27 september 2010 21:05

Har precis lyssnat på den som ljudbok. Får nog se filmen någon gång också.

soft

28 september 2010 10:50

Ja gör det så får du se vad du tycker. Kram

 
Ingen bild

Sophia Häger

28 september 2010 09:08

Eftersom flera saker skiljer sig mellan boken och filmen vore det intressant att höra om någon av Er läst boken?

soft

28 september 2010 10:49

Jag började lyssna på den som ljudbok men kom aldrig långt. Tyckte den var svår på något sätt.
Flera tycker filmen är helt okej i förhållande till boken. Det skiljer alltid men jag följer alltid bok och film slaviskt om någon kommer ut som ny men jag blir sällan besviken faktiskt.
Men det har nog med förväntningarna att göra.
Kram

 
Filifjonkan

Filifjonkan

28 september 2010 10:40

Hej Soft Jaha den var ok sa du! kanske man skulle se den med sen då har precis kollat på en film Shutters Island du vet. Den var lite läskig liksom .

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

soft

28 september 2010 10:44

God morron Filifjonkan.
Shutters Island har jag oxå sett och den är ganska ruggig. Lite snåknepig och obehaglig men bra. Kram

 
Ingen bild

Lolle

28 september 2010 11:57

Jag saknade mycket från boken, den var klart mer spännande än filmen tyckte jag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards