Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Jackie & Kissie

Av soft - 27 september 2010 11:14

Jag råkade se en snutt som AF-tv lagt upp   http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/toppbloggarna/article7832340.ab?start=200

Tydligen en följetong där man följer Jackie ferm & Kissie.

Jösses säger jag....är det något folk vill se?

Jackie har ett utseende ialla fall men vad har Kissie?  Inte någonting....

Så hon ser ut, förjävligt

.

   

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

27 september 2010 12:35

Hej Soft. Kollar inte på såna såpor så att säga utless på det har ju gått så mycket i den vägen. Har jagat farstubromatta istället som givit sig iväg på utflykt med hjälp av vinden idag igen suck..

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

soft

27 september 2010 12:43

Hejsan Filifjonkan.
Detta är ingen såpa....ja eller det kanske man kan räkna det som. Det är bara en snutt som Aftonbladet har inne hos sig.
Men inte mindre meningslöst för det;)
Har du superblåst hos dej;))
Kram

 
Filifjonkan

Filifjonkan

28 september 2010 10:37

Aha bra du rättade mig. Ja det är verkligen blåsigt tar aldrig slut likadant idag med.

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards