Direktlänk till inlägg 26 september 2010

En Riktigt Härlig Helg

Av soft - 26 september 2010 10:26

Varm oboj och rostat bröd med Dansk Salami, jamen….finns det något godare??  Det är frukost det;)

Sovit sådär hela helgen, kompisen och jag var och handlade i Fredags och det gillade inte mitt bäcken.

Köra tung varuvagn tar ut sitt straff i form av instabilitet och ont..ont..ont i hela bäckenregionen. Dessutom har jag drabbats av kramp hela helgen i fötter & ben.

 

Annars har vi mest ägnat helgen till film-tittande, utökning av mannens maskinpark i form av en stor A3- Multiskrivare, scanner, kopiator & fax. Så har vi äntligen fått allt att fungera via nätverket.  Så nu kan ungarna enkelt skriva ut sina läxor eller vad dom nu vill.

 

Här blir det mer och mer höst för varje minut. Vi hade nyss ett gäng gäss som flög iväg till varmare trakter och det var säkert flera hundra. Det är maffigt att se dom varje år.

Samtidigt lite ledsamt på något sätt.

Men vi vet ju att dom kommer tillbaka igen.

.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards