Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Skitdag

Av soft - 21 september 2010 15:28

Usch Idag är det inget skoj alls.  Mår urkass i hela kroppen och har nu sovit en massa timmar. Jag blir så rött av värken.

Skulle haft en kul dag med min vän var det tänkt men har ingen kraft till det alls;(  

Men ..men..det kommer nya dagar då allt känns bättre.


Saknar min kärlek, hans varma händer är så sköna när man mår såhär.

.

 

 
 
Ingen bild

Karin

21 september 2010 15:49

Jag tycker om bilden!!!

 
Filifjonkan

Filifjonkan

22 september 2010 13:17

Hej Soft. Ja det är väderomslag idag kall morgon högt i tak blå himmel och det andas höst ute. Hade +1.8 i morse. Frös å min lila joggingrunda faktiskt måste på med mer kläder ett underställ är rätt bra att ha. Det är så vackert ute idag så om du orkar ta en sol svep in dig i en jättefilt och sätt dig i lä i solen och läs nåt trevligt ett tag så skall du se att dagen går fort..

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

soft

22 september 2010 13:25

Hejsan Filifjonkan.
Här har vi en underbar dag oxå. Jag mår mycket bättre idag och energin bubblar lite i kroppen.
Detta med filt och bok låter som en jättebra ide. Jag ska börja med ljudbok samtidigt som jag tar hand om köket för det ser anskrämligt ut eftersom jag inte gjorde något igår mera än sov. Du är så duktig som joggar och underställ är aldrig fel. Jag ska köpa mej et till vintern oxå. Skönt att sova i om det blir riktigt kallt.
Kram kram

 
Soft

Soft

22 september 2010 13:26

Karin: Tack, den stämde med min sinnesstämning igår.

http://soft.bloggplatsen.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

23 september 2010 10:51

Hej Soft. Duktig du är som städar köket! ja en ljudbok är perfekt att lyssna på då jag gör med ofta så. Den sista var ju Thurstens! Ja joggande ett är ett måste har tappat flåset precis över sommaren satt ju bara och latade mig i värmen det straffar sig blir ju "tunggung" lite här och där med skrattar,, har dragit er på kaffebrödet med som slinker ner på sommaren under parasollet. Hopppas du har en bra dag idag Soligt hos mig men det regnar löv måst göra något,,,Grannen har en röd fin maskin till sådant hm...brukar få låna den ibland

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards