Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Dagen efter Domedagen.....

Av soft - 20 september 2010 10:41

Ja, vad säger man?   4 år till men skillnaden är att dom inte kan sitta där och bestämma själva. Kommer det ha någon betydelse? För dom sjuka kan det ju inte bli värre.

Allting går idag ut på att sitta och kasta skit på SD, beklaga sig över SD....vägra sminka sig ihop med SD.

VP är dom ända som fortfarande nämner Moderaternas behandling av de sjuka.  Är verkligen invandringen viktigare än våra sjuka?


Jag är en av de sjuka som är påväg mellan dom berömda stolarna för Moderaterna har totalt misslyckats när man blir upplyst redan vid första besöket på AF att man har väldigt stor risk att bli utkastad till ingenting.

Inget jobb, ingen rehab, ingen socialhjälp...


Nu sitter jag relativt säkert ekonomiskt så jag klarar mej ändå men hur många gör det?  Å jag är beroende av min man...viket jag inte vill vara igentligen.


Det är ett stort, stort stort problem....dom har att ta itu med.

Rosengård, ökad kriminalitet och framför allt ökade våldsbrott är andra viktiga saker att ta itu med.

Ska vi tillåta en stadsdel där inte Polis, Ambulans & Brandkår inte får/vågar åka in.


Men det enda som diskuteras nu är hur noga dom ska frysa ut SD.

DET oroar mej att regeringen inte kan se vad som är livsviktigt....

Tror inte SD kommer ha en chans i riksdagen så vi behöver inte oroa oss.


Men nu sitter alla i sandlådan och tävlar om vem som är mest emot rasism...  Gör om , gör rätt istället för fasen...


Lös sveriges egna utsparkade, utstötta....  de sjuka !!!

.

 

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

20 september 2010 11:34

Hej Soft Ja idag är man ganska seg. Blev ju sent innan man kom i säng denna söndagskväll.Vi har demokrati så kasta skit på SD får de sluta med finns annat att göra nu för att få det att fungera.Men det har kastats mycket skit kors och tvärs allmänt sista tiden. Det är vardag det är måndag.

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

soft

20 september 2010 11:38

Hej filifjonkan.
Ja du, det har förekommit så mycket elaksheter mellan dessa partier så jag börjar undra om det är sådant vi ska visa våra barn?
Vi försöker stävja mobbning i skolan, får man då behandla varandra som dessa parti gör?

Jag är så le att höra skiten!!!

Hoppas du haft en skön helg ialla fall
Kram

 
Filifjonkan

Filifjonkan

21 september 2010 11:10

Hej Soft ja då helgen har varit bra och jag är lika less som du på detta tjafs med valet det räcker nu Och man vi se något annat köpte mig en film och tittade på satte inte på tv alls eller radion skönt slippa. Ja barnen lär sig att mobba och bråka och tjafsa via tv och inte bara det de lär sig att slåss hacka sönder folk och jag vet inte vad elda upp skolor tx man blir så upprörd så man får väl en hjärtattack en vacker dag,, Ha det så bra so du kan idag då,

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards