Direktlänk till inlägg 16 september 2010

Jag är så rädd......

Av soft - 16 september 2010 17:00

Gör erat bästa, gå för bövelen och rösta och se till att få bort detta parti.

Herregud, folk är rabiata över SD men denna man och hans parti.....är det på något sätt bättre då?  Han sätter oss sjuka i en vidrig framtid, om vi ens har någon framtid.

Kräket har inte ens ett ordentligt motargument att komma med.

Denna kvinna hade mycket på hjärtat och framförde det helt sanslöst bra.


Guld åt sådana som dig Britt (jag tror det var så du hette)


Får dom makten igen ser jag bara en avgrund.......

.


 
 
Ingen bild

madame

16 september 2010 17:53

Jag är oxå rädd får hur det kommer att bli efter söndag...
Om inte vi får en ny regering ja då är vi till råttorna, iaf vi sjuka o arbetslösa.... Du nämner SD men de är lika hemska för de har bara en riktlinje, invandringen o man kan inte bygga ett land på en fråga.... Måste vara mer o realistiskt... så tycker jag... =))

soft

17 september 2010 12:48

Nej dom har bra mycket mera än så faktiskt. Jag har ägnat timmar åt att läsa om deras riktlinjer även mailat dom ang hur dom ställer sig till oss sjuka. Nu har dom inte ekonomi för att reda ut allt men mycket är jädra bra där.
Kloka åsikter, tom Jan Guillou har gått igenom SD och det finns inget galet.
Jag har inte kollat alla partier men SD var intressant för inte mycket folk säger stämmer...att dom är emot abort tex.. dom vill bara inte ha det som idag, då många väldigt unga använder abort som preventivmedel

 
Filifjonkan

Filifjonkan

17 september 2010 12:08

Trevlig helg på dig vi får se var vi landar på måndag.

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

soft

17 september 2010 12:43

Det samma önskar jag dej. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards