Direktlänk till inlägg 14 september 2010

Sjuk son...POFF ...frisk son...

Av soft - 14 september 2010 12:07

Min 18:åriga son har det inte roligt. Han fick Körtelfeber 2007 och sedan dess lidit av att åka på allt mellan himmel och jord.

Nu har han fått "kronisk halsfluss" med halsmandlar stora som tennisbollar.

Han har svårt att andas ibland och blir akut sjuk, frisk, sjuk, frisk....

Hur jobbigt som helst.


Nu har han fått papper från Öron näsa Hals så det blir nog operation förhoppningsvis. Vi håller tummar & tår för skolan drabbas ju massor.


Igår ringde min kärlek och påminde mej om våran förlovningdag.

Han är verkligen den bästa, underbaraste man jag kunde få.

Lika förälskad efter 8 år.

En man som bryr sig, anstränger sig och komunicerar är underbart   


Idag har jag förövrigt vaknat med lite energi, så jag ska se Hem till Gården sedan fixa lite tills Kompisen kommer på fika

.

 

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

15 september 2010 11:27

He Soft. åh tckars din son Jobbigt när det är så ,där Hoppas det får ordnas nu då på lass Trevligt att ha en omtänksam man låter det. Jag har haft men har egen kupè numera oh det trivs jag så bra med så ! Hoppas ni fic ent revlig kaffestund då du och din kompis Fint du gjort på bilden-

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

soft

15 september 2010 11:36

Morron fjonkan.
Egen kupé (här lärde min son mej något nytt...hehe é) har jag ju lite i veckorna och jag njuter av det oxå. Jag får sköta mej själv;)
Men mannen är den bästa. Sonen mår lite bättre idag, han ska till Göteborg nämligen och har inget avbeställningsskydd och han vill inte kasta nästan 500 kr i sjön så han svettas och packar osv..

Kram fjonkan & hoppas du får en fin dag

 
Filifjonkan

Filifjonkan

16 september 2010 10:08

Åh till Göteborg hoppas allt går/gått bra. Trevligt att du har en bra man. Ser att mitt tangent bord behöver bytas ut det blir som en förskjutning av bokstäverna det hinner inte med liksom..
ser inte bra ut du får ursäkta hoppas du kan tyda vad man skrivit ojoj..

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards