Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Ny dag & Nya Prövningar...

Av soft - 3 september 2010 08:35

Inte klokt så handikappad man blir när bäckenet strular. Jag kunde inte slappna av när jag väl kommit ner i sängen.  Musklerna & Ligamenten fullständigt skrek.

Så jag började att stretcha dom bakre lårmusklerna och inser att höger lårmuskel är nog en dm kortare känns det som.   Jag har alltid kortare & stumma muskler i högersidan. Knepigt.  Mina båda sidor vill inte sammarbeta..

När jag plågat mej färdigt så kändes det helt okej, jag kunde vända mej runt i sängen dock försiktigt men jag kände ingen smärta.  Yes, jag fick tillbaka det i rätt läge!!!


Vaknade vid 05.30 och inser att nu är det lika jävligt igen.

Jag blir sur och irriterad av att ha mera värk än vanligt, skallen orkar inte med mera.

Det tog bara ca 30 min igårkväll så var jag hyper irriterad på min kärlek som nyss kommit hem.  Han satt och pillade på en tå så det hördes jätteväl och jag flippade ur....fick hjärtklappning och kände att jag snart skulle skrika rakt ut.

Jag vill inte reagera så, men kan inte styra det...


I natt innan jag la mej började nätet strula så jag lugnade ner all frustration med lite grafik.  Det är väl tur det finns  


DAGENS VILL HA:    Ångtvätt

DAGENS KLÄDSEL:    Slappare än slappast.
DAGENS FRISYR:      Bad Hairday
DAGENS LÅT:          What Have We Become - Daughtry
DAGENS PLANER:     Att fixa tvätten
DAGENS SAKNAD:    Victor
DAGENS DUMMASTE:   F. Reinfelt
DAGENS MISSLYCKANDE:   Moderaternas Sjukförsäkrinssystem
DAGENS DROG:    Tradolan & Pronaxen
DAGENS KÖP:   Kommer bli Vindruvor
DAGENS GODIS:   Not
DAGENS HUMÖR:   Irritabelt, up and down..
DAGENS CITAT:   Kallt kaffe är varmare än gott..
DAGENS ROLIGASTE:  Hur många Indianer får plats i ett träd?    Svar: Hela stammen;)

.

 

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

3 september 2010 11:53

Hej Soft. Ja nätter med värk och krabbel gör en då rakt inte glad. Besvärligt för man blir så begränsad Men kanske lättar det lite idag vi får tro på det så kanske man vet aldrig Positivt tänkande du vet,,tittar på in blå fingrar som dessutom är rispade efter kräftorna igår kväll (kalas) gick inte så bra att öppna kräftor med klämda fingrar Haha det kunde jag räknat ut men ville ju inte tacka nej till kräftkalas heller, ha nu en skön helg solen lyser på oss idag

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

soft

3 september 2010 13:03

Hej du;)
Ja man måste tänka positivt för det kunde dock vara så mycket värre. Jag har en frisk familj och det är viktigast. Det hjälper oftast att få skriva av sig lite så känns det bättre i skallen.
Jag kan väl tro dina fingrar inte fungerade så bra igår, men man sätter sig ju inte och struntar i kräftkalaset för då får man väl vara gipsad ända upp till axeln;))

Ha det så gott själv i detta underbara väder.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards