Alla inlägg under augusti 2010

Av soft - 29 augusti 2010 13:58

Har sovit ett par timmar och det behövde jag. Förstår inte men troligtvis beror det på min medicin att jag faller ihop framåt 11 tiden och bara måste sova. 

Nu måste jag piggna till ialla fall för jag ska på Ljusparty kl 17.

Det ser jag fram emot som alltid. 


Jag är jädra irriterad på mannen idag men det är som det är. Går över!


Nu ska jag fortsätta med en god kopp kaffe och The Ghost Writer



Av soft - 29 augusti 2010 10:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av soft - 28 augusti 2010 21:04

Sex And The City är den bästa serie som någonsin visats. Det är andra gången jag ser alla säsonger på Dvd nu. Tröttnar aldrig på dessa underbara kvinnor och deras alla dejter som slutar på alla sätt som finns;)  Jag njuter av dessa makalösa kläder och skor Carrie har och även de andra. Samathas alla sexmöten mm mm

En mycket fängslande serie som bara blir bättre och bättre...


                   

Av soft - 28 augusti 2010 20:35

Vi tittar just på Dansfeber och det är lite skoj...tror jag;)   Såg Pia när hon dansade som John Travolta:)   Saknar denna goa musik som man diggade då. Sådan musik finns liksom inte i dag..


Har varit medvetslöst trött idag, gick och la mej vid 12 tiden för att sova bort nåra timmar men då plingade det på dörren och så kom min väninna med kaffebröd och godis.  Så vi har avverkat en massa avsnitt av Sex And The City som vi håller på att följa alla säsonger.

Det är så himla bra ju  


Satan vilka värme vallningar jag har, blir tokig idag....

Av soft - 28 augusti 2010 10:37

Det finns en person jag älskar över allt annat (förutom mina barn givetvis) och det är min älskade Man.  Han är den finaste gåva en kvinna kan få.  Å han älskar mej   

 

Av soft - 27 augusti 2010 13:30

Sverigedemokraternas reklamfilm riskerar bli stoppad. På grund av Hets mot folkgrupp.

okej.....


Men alla de som har en sjukdom som gör att dom har sjukbidrag och inte kan jobba som nu kastas ut i kylan till Socialhjälp eftersom Moderaterna fixat sådana fina regler och jobbcoacher som inte kan göra ett piss för dom......det anser jag är lika mycket Hets Mot Folkgrupp.   Men det är kanske viktigare med andra "folkgrupper"


Det är fan dax att Regeringen tar ansvar för vad dom ställ till med här i sverige.

För det är mycket!!!   

Av soft - 27 augusti 2010 10:10

Tomas, 48, ringde Svenska kyrkans journummer för att prata om sin makes otrohet.
När prästen förstod att han var homosexuell la hon på luren.
- Jag är otroligt kränkt. Den här prästen borde byta jobb, säger han


http://www.expressen.se/nyheter/1.2112052/prasten-la-pa-mitt-i-tomas-nodsamtal

Av soft - 27 augusti 2010 09:38

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards