Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Dags för ett skov igen känner jag. Rosacea

Av soft - 31 oktober 2010 18:17

Nu kommer det en period som inte lär bli rolig alls.

Jag mår sämre i kroppen för varje dag som går. Axlarna värker av kylan, då utsätter jag dom inte för kyla precis men jag har dom inte under täcket varje minut, jag har inte tjock troja på mej osv...


Men det värsta som kommer nu är svedan i ansiktet som kommer tillbaka.

Det har hållit sig lugnt hela sommaren men nu startar det igen....svider, sticker & hettar..jag tvättar med min clinique-tvål och smörjer hela tiden med ansiktskrämen. Men det lättar liksom inte så mycket.....

 Förra vintern började såhär med sveda och slutade med uppblossande små blåsor som kliade och dom blev till öppna sår.

Jag har Rosacea.


Jag har hittat helt underbara produkter till ansiktet.

Clinique.  Helt parfymfria produkter och dom jag använder är specialla för oss som har Rosacea. Jag har en mild flytande tvål, en ansiktskräm & en akutkräm som jag kan smörja med när ansiktet blossar upp som det gärna gör av varm/kall dryck eller stress. 


Dessa produkter är så otroligt bra, tom min son har börjat använda Clinique till ansiktet och han har inga problem med Acne längre.


.

     


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av soft - 13 december 2013 12:33

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3665006947 " ...

Av soft - 8 december 2012 09:29

Av soft - 20 september 2012 14:51

Efter att jag fick en dålig start angående Air Wick så känns det mycket bättre nu. Jag har nu 2 pinnar i flaskan inne på toaletten. Doften jag har därinne är Midnight Blackberry & Vanilla Silk . Det luktar gott där inne och sådär lagom, dock är min å...

Av soft - 19 september 2012 07:13

Så kom dom då äntligen  Air Wick Doftpinnar. Som jag har längtat att få Buzza dessa;))......  Jag sliter upp paketet och provar genast. En i badrummet och en i vårat sovrum. Jag gjorde 2 stoora tabbar...........      1: Ta inte i produkte...

Av soft - 18 augusti 2012 14:02

Med en stank av Ättika i hela huset blir badrummet rent så det skiner. Kalkar av resten av Duschkabinen och plockar bort 1000 olika produkter uppifrån torktumlaren och torkskåpet där sonen har "lite" produkter.......jisses. Vi har inte hittat ett...

Jag är en Buzzador

Presentation


Softa är en livsnjutning..

Senaste inläggen

Stick & Virk

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Mata mej....


Ovido - Quiz & Flashcards